Ny vecka!

Hopp så var det måndag igen.. I går så jobbade jag (som vanligt) Jag satt och längtade efter att sluta hela dagen för att det var så perfekt väder ute. När jag väl slutade klockan 15.30 så gick solen ner =( Skit också kan man säga! När jag kom hem passade jag på att städa lite sedan var det kalas dax! Fikade och åt tårta! Mamma Pappa Irene & Bosse var här och grattade mig i förskott! Fick ett fint skötbord av Bosse Irene & Pontus och av mamma och pappa fick jag ett minneskort till kameran och en stor gryta + tallriksunderlägg som jag önskat mig! Tack så mycket allihop!



Mmmm lite fika =)


Svärfar och lilla Wilda...


Tallriks underläggena jag fick av mamma!


I dag så är det som jag nämnde Måndag och jag fortsätter väl att jobba lite till! =) Stängning men Eva som vanligt. Stackars Eva fick en hylla på foten så hon kunde knappt gå! Stackars... Väl hemma slängde vi ihop några varma mackor o tjoff in i ugnen! Till det blev det Prison Break. Efter det var det tårt bakar dax! Ska ta med tårtan till jobbet i morgon!

Tårtan till jobbet...


Oj nu har jag en kvart kvar att vara 24år... Sedan är jag halvvägs till 50 =/ Haha gammla tanten! Nu är tårta och allt klart så nu blir det sängen =)

Gud så fort väckorna går i morgon så går vi in i V 30....

Kommentarer
Postat av: Sara

Hipp hipp hurra=) O nu är det inte så länge kvar tills bebisen tittar ut!!=)

2008-11-25 @ 13:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0