Ny klippt o färgad...

Tack V för att du tar dig an mig o fixar till mig med jämna mellanrum så att jag blir fin. Har faktiskt färgat håret lite mörkare i dag för att få bort utväxten och så har vi klippt det lite också! Får se om jag lyckas att vänja mig vid den lite mörkare färgen.  Annars e det ju lätt fixat!

Måste passa på att tacka alla som har grattat mig i dag har fått så mycket grattis medelanden i dag!

I dag började Cissi på jobbets värkar KUL! Hoppas att den lilla hinner att komma ut i dag så att vi delar födelsedag, jag sa det att om så är fallet så när hennes bebis fyller 25 (som jag fyller i dag) så fyller jag 50! Skarry när man tänker på det!

Duktiga har vi varit också och betalat räkningarna! Så skönt att ha det gjort och i morgon får Poppe åka o bet våra vinterdäck! Jobb i morgon igen 15,00-21.15! På Torsdag så hade jag tänkt att vi kanske kunde åka in till Örebro då jag slutar klockan 14.00 Skulle vara kul om man kanske kunde hitta något man kan ha på personalfesten på Lördag som hålls i Valsverket... Blir säkert trevligt!  Nej nu blir det SOVA!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi ska också till valsverket på Lördag!!!! Sjukt värre!!!=) Jimpas jobb äre som ska dit o så får respektive hänga på så då ska jag få gå med och grisa lite jag oxå. Då får vi spana efter varann där!!

2008-11-26 @ 00:51:09
Postat av: Linda

Grattis i efterskott!!



antar att dte är Virre du varit hos... ska oxå ta mej iväg och bli lite fixad innan bebisen vill komma=) Hoppas allt är bra!!

2008-11-26 @ 09:36:41
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0