Mellanlandar!

Har jobbat förmiddag i dag var helt död i morse när jag var tvungen att gå upp klockan sju! Varje del i min kropp skreeeek NEJ! Men jag kom upp... Och så fick jag ju gå hem klockan två! Så det var ganska skönt =) Det var bara att svänga förbi hemma o plocka upp Poppe direkt efter jobbet och åka ner till Föräldrargrupps mötet... I dag så kollade på förlossnings filmen, den var jättebra och det var skönt att se hur det går till på "riktigt" det ska vi nog fixa! (Hoppas jag =/ )

Nu är vi hemma i en timme typ o mellanlandar tills vi ska på ammningsinformation.... Så det går värkligen i ett!!

Har fått svar på ett par utav mina skor hoppas att jag lyckas att sälja några i alla fall!!

Kommentarer
Postat av: Sara

klart du fixar det!!=) när Tyra kom kändes det inte som om jag bestämde överhuvudtaget längre. det var bara att hänga med av bara farten och göra som kroppen sa åt en och få stöd av barnmorskan o allt.. som sagt du kommer att fixa det aalldeles galant=)

2008-11-20 @ 18:02:00
Postat av: Julia

fullt upp ser ja =)..du får lägga ut bilder på barn kammarn =)

2008-11-21 @ 14:22:19
URL: http://juliaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0