Lördag morgon..

I går kväll så jobbade jag som vanligt kväll med Eva, lika trevligt som vanligt och i kväll ska jag slå ihjäl ännu en kväll på Kronis men tillsammans med Karin faktiskt! TREVLIGT!

I går när jag kom hem satt grabbarna i soffan o drack öl o kollade på Idol! Snacket var som vanligt Cross bilar och allt som hör till det... så jag bänkade mig framför TV:n. Blev lite bebis snack också med slingan och det kunde jag väl vara med på! Rundvisning i barnkammaren blev det också och "övningskörning" av barnvagn ingick i aktiviteten!

Det var lugt och killarna droppade av en efter en höll på att somna allihoppa tror jag! Men det var skönt klockan ett så skjutsade vi hem slingan så det blev inte så sent!

Pontus vill SÅÅÅ gärna att jag dokumenterar lite om hans nya älskling så får väl följa med ut i Garaget med kameran och fota crossen o lägga upp här så att han blir glad! Nu ska det ätas Frulle och sedan duschas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0