Lars åkte ut i IDOL...

Och det tyckte jag var bra, kan inte med personer som är så aroganta som han ändå var. Han fick chansen att synas och att få hjälp och så dissar han bara alltihopa. Förstår om man kanske inte ville vinna Idol men ändå, dissa inte!

Sitter och kollar på Justin & Camerons förhållande i någon dokumentär på tv400 lite kul skvaller faktiskt. Liknar E! lite..
Har jobbat i kväll som vanligt! 21.15 är mitt smeknanm på jobbet eftersom att jag alltid jobbar stängning... Suck, jobbar ända till torsdag nu utan att vara ledig! Jaja bara att kämpa på. Speciellt nu när poppe fick gå hem! Måste bara säga att vad ful Justin var som ung i början där när han var med i N sync... Men kolla vilken hotting han är nu mmmmm...



Ung Justin...



Hunkig Justin...


Nej nu är det sooooova som gäller ska gå upp i tid i morgon. Går nog upp med Poppe vid 8 han ska iväg o köra cross i morgon! Tänkte att jag skulle ringa Malin o höra om hon har tid o lust med en förmiddags promenad då jag ska jobba i morgon kväll... Ja 21.15 ni vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0