Jul party!

I dag är det julfest med jobbet på Valsverket! Medelhavsinspirerad buffe?! Undrar jag var det kan betyda! Kräsna och gravida jag får väl se vad jag kan äta för något! Det blir säkert trevligt! Jag måste ringa Frida o kolla vart de har tänkt att bära av innan!

Nu ska jag ta i packa ihop Poppe mig själv o hundarna o bege mig hem till Mammi o Pappi då pappa fyller år i morgon! Så det blir lite kombinerat gratta pappa och mig själv =)

Hörde en kund säga Wilmer till sin son i går tyckte att det lät väldigt fint men jag vet inte jag!

Vovvarna får kanske sova hos mamma o pappa i natt för det blir kanske sent i kväll och i morgon så ska vi på Cross då Poppe e så het o vill åka nu när han köpt en egen... Han ville att jag skulle följa med o titta på så man får väl ställa upp!!

Kommer att bli tomt i natt utan dogsen... saknar dom alltid när dom sover borta! I kväll så kommer jag att vara en vandrande kassler då jag har köpt en rutig klännning! Jag menar med magen och allt! Haha  Nej då jag kommer att vara så fin =) Bäst att kila nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0