Jag dödar dom snart!

Skulle släppa ut hundarna o se om dom kanske ville kissa lite.. Och så får dom en av sina kända skäll atacker! Åhhhhh fy vad arg och frustrerad jag blir vill så gärna att vilja ha väluppfostrade snälla och TYSTA hundar... Men icke... Så just nu har jag lust att döda dom små djuren! Vet inte om det kan vara lite hormoner som spökar också kanske! Men nu så ligger dom så snällt och tyst i husses knä!


     


Här är bilder på den sista utav Pontus tatueringar också, passade på att ta bild på det också nu när jag ändå var igång! Fick inte ta på den på sidan då han hade gosat ner sig så i soffan o inte orkade resa på sig!


     

Blomman är samma blomma som jag ska göra över min "sol" på ryggen, den blev så snygg på Poppe så nu tvekar jag inte längre på att det är en sådan jag vill ha! Han fick agera test person Haha.. Nej då det blir  våran lilla *kärlekstatuering*!!!  Fast min kommer att vara lila =)


Kolla tröttisen... Puss på dig hjärtat

Kommentarer
Postat av: Sara

haha jag vet preeeecis din känsla, irritationen över skällande hundar. Sen får man dåligt samvete när de ligger så sött och sover=)

2008-11-06 @ 10:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0