Insider & Efterlyst..

Herregud vilka mongon det finns! Hoppas att jag inte får sparken nu när jag bloggar =) Inte för att jag tror det men det e ju helt sjukt! Trångsynta männsikor som det finns! Och grannarna som bråkade Oooooo my good, snacka om psykon!  Tacka gud för att man inte har sådana grannar!

GRATTIS Susanne som fyller år i dag! Och GRATTIS C till eran nya lilla dotter =) Nu är det min tur nästa!

Läste nyss Lindas blogg och hon hade lagt upp namn listor på sin sida. Om ni har något namn förslag så får ni gärna skriva ett inlägg och tipsa mig!

Var på stan i dag en snabbis o hittade en ny fin Julduk! Skulle hitta något att ha på julfesten och jag tror att jag ska köpa en klänning som jag hittade på Lindex. En poloklänning som är rutig!

Vovvarna är så söta o goa här hemma, ligger o tuggar på ett varsit ben här i soffan!

När Insider e slut så blir det mars i säng då jag börjar 7.30 i morgon hur tusan jag ska klara av det vet i tusan då jag e van att jobba kväll.. Sedan e det föräldrargrupp igen!

Tack hjärtat för att du skruvat ihop det fina skötbordet som jag fick i present! Loveya!!

Kommentarer
Postat av: tess

Namn ja.... Ja tycker Ville e gulligt ja... å Ebba Alice.... ja gillar ju de där gamla namnen ja.... Även Stina... å Sixten e väl lite fräsigt tycker ja nog... Har ni några namn själva sådär??? //Tess

2008-11-28 @ 12:20:15
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja undrar vad den där mohammed gjorde Men när vi väntade Filippa hade jag 5 tjejnamn, vart inget av dem. Filippa kom vi på direkt på förlossningen=)



Vet ni vad det blir för kön på bebben??

Är du nå nervös? JAg börjar bli lite nervös nu, ser mej själv ligga och krysta och minns känslan, då blir man lite skraj =)

2008-11-29 @ 17:23:18
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0