Gröt, Prison & ostfralla...

I dag är det dax igen... Prison Break åhhh så bra... Avsnittet tog som vanligt slut alldeles för fort!  Till det så blev det risgrynsgröt och ostfralla mmm... Gott det! Nu är det två och en halv men på TV Poppes favorit... Haha att han tycker att det är så bra!

I dag så har jag varit på David's och gått på gå bandet. Och så provade jag på att träna magen lite försiktigt med en pilatesboll och det gick faktiskt jättebra, och ni behöver inte vara oroliga inget jag gör varje dag. Jag  ville bara göra några situps o känna hur det kändes =) I morgon så åker vi till gymmet tidigt jag o Poppe o tränar lite... Måste ju hålla igång o göra den där barnmorskan glad.. Funderar på om jag kanske skulle byta i alla fall...

Haha hundarna ligger o sover så skönt o Poppe ligger och retar dom Chanti blir skit irriterad men orkar inte säga ifrån! Stackars skruttan haha Nu vände hon bort huvudet och lotsas som att husse inte finns! Så go man kan vara!

I Går så började jag att göra i ordning lill*n's rum! Var i DFS och hämtade byrån och spjälsängen och så köpte jag färg och började att måla byrån. Men det blev inte så bra så att lillbrorsan får komma o rätta till i morgon! I morgon ska vi montera spjälsängen o göra fint=) Rickard var här o hämtade sängen som har stått där inne i dag han o Karro ska ha den i sitt gästrum! Så skönt att bli av med den! Ska bli skönt när vi får iordning där inne!!! Kommer att bli så fint! Och det kommer att kännas skönt att men vet att det e i "ordning" där inne, man vet ju aldrig bebisen kanske ehagar att komma tidigare =P

I morgon kanske vi får besök av Fia & Isak, skulle höras i morgon. Men det skulle vara kul att se dom, se hur stor lill killen blivit! Sen så har vi BB besöket i morgon det ska bli roligt men läskigt börjar kännas så värkling allting nu! Hoppas att det är bra, känns skönt att ha varit där! Så som vanligt när jag är ledig så har jag en fullspäckad dag! Men är faktiskt ledig på Onsdag också och ska försöka att slappa lite då!

Nu så är det natt dax igen... Får se om bebisrummet blir klart i morgon så jag kan ta ett kort...

Kommentarer
Postat av: Sara

Hello!! vi dejtar gärna snart igen. Hur ser det ut för er frampå? Jag är ju rätt flexibel dagtid! Kanske tyra är på bättre humör då=) annars får sagotanten rycka ut igen..haha.. din stackare=)

2008-11-18 @ 00:31:58
Postat av: tess

Visst e de skoj att göra ordning till den lille... lilla?? De e mysigt de å få grejja å vika kläderna å lägga i skåp å lådor bädda den där sängen... mmmm.... NJUT //Tess

2008-11-18 @ 15:48:21
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0