Grattis Mig igen...

I dag var V, M & D här o grattade mig! Jag fick boken A new earth och ett par vetetofflor som jag kan värma i micron nu när jag e tjockis o mysa med... Inte bara för att jag är gravid utan för att det kommer att vara vinter o kallt också + att V känner mig bra o vet att jag alltid fryser! Så morgonrocken jag fick förra året (som jag för övrigt använder flitigt varje morgon) och tofflorna ska nu användas frusna kvällar! Krypa upp i soffan med en kopp the och min nya bok kanske?! =)  Man kan säga att mitt nya liv startar HÄR! Och det kan man väl värkligen säga med tanke på BF om snart 9V... bf=beräknad förlossning för er som läser bloggen och inte är eller varit gravida och ännu blivit introduserad i denna värld =) Många förkortningar och jag fattade inget i början när jag läste vad folk skrev och när dom använde alla dessa förkortningar hela tiden! Det var trevligt att bli firad ännu en gång och så fick jag ju en ursäkt att äta glass också! OCH DET ÄR ALDRIG FEL!!! Haha Tackar så mycket för paketen och att ni tänker så på oss! ♥

I går så var det personal fest i Degerfors på Valsverket där Medelhavsbuffe bjöds.. Nja får nog jag säga det var ingen hitt och får inte högsta betyg utav mig, var inte så mycket till buffe att välja på + att maten var kall, och lite synd att det inte var ett julbord då jag var sugen på lite köttbullar!! Haha Dessutom så var showen samma som förra året och det var ju lite trist. Hörde folk som inte sett den tidigare som också tyckte att det var dålig.. Men sällskapet var bra i alla fall så tack alla kronhallare! =) Lördag förmiddag spenderade vi hos Mamma o Pappa då pappa fyller år IDAG!!! GRATTIS PAPPI!!! Så mamma stod faktiskt för köttbullarna i går då hon hade gjort köttbullar potatis och sås! Så gott med mammas hemmagjorda köttbullar! Farmor och Morfar Stefan+ familjen jag o poppe och så lillebror som var där o skulle äta, så vi var ett par stycken! Och även där så fick jag bli lite firad då jag fick lotter utav min bror (som jag faktiskt vann på, inte så mycket en så att jag kan ta nya lotter.) Och pengar av Farmor och av morfar... En bra lördag sammanfattningsvis =)

I dag var det bara att gå upp tidigt då vi skulle på Cross! Grus bana och väldigt tungkört för grabbarna så det blev väl inte överdrivet med åka av... Kallt var det i alla fall att stå bredvid... Men kul att kolla på grabbarna o se när dom ser ut som små lyckliga barn.. Här kommer några bilder från dagen bravader!! =)


Ett st skitig sambo ;o) ♥



Hjärtats nya ögonsten....Poppe är killen i den vita hjälmen =)landar i hoppet...



grabbera...
"Brewze" & Adam som tar sig en paus...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0