Barnmorskan igen...

Det är ett himmla spring nu för tiden! I går var vi ju på föräldrargrupps möte efter det var det bara att åka upp på informationsmöte på Försäkrings kassan. Det var lite luddigt får jag nog lov att säga! Men det ger sig nog med tiden det där! När det mötet var slut så åkte vi ner till Degerfors för att hämta Vovvarna som bosse hade tagit med sig ner dit efter jobber... Så fick vi lite bidrag också=) Delvis för barnvagnen som snälla svärfar hade lovat! Och delvis för släpkärran som Pontus byggt och som dom betalade halva på! Men den gynnar ju faktiskt dom också för att en egen släpkärra är ju alltid bra att ha! Var ju såklart och hämtade barnvagnen igår också!! Här är bildrna på den =)

Här kommer bebis att ligga =)skötväskan som matchar sitt delen...



Jag är jättenöjd!!! =D

Sedan så passade jag på att åka ner till Stråt vassare och köpte en ögonskugga utav Virre. Hon o Jessica jobbade kväll och ville gå hem så det blev iget långt besök! TIPS: Dom har utförsäljning på allt mist smink som är kvar så skynda att fynda!! 15:- för en ögonskugga Jag var på jakt efter en vit"isch" men kom hem med en svart i stället då jag inte hittade någon vit! Svart är alltid bra att ha om man ska lägga eyeliner eller sota lite... Så alltså stråt nästa allihopp....




Efter det besöket så åkte vi hem till Julia o Jocke o hälsade på. Käns lika konstigt varje gång man kommer dit.. Hemma men ändå inte... (Vi hade en likadan lägenhet som dem innan vi köpte huset!)  Det var trevligt att få prata av sig lite Julia gav en massa massage tips hon är snart legitimerad massör så får nog gå till henne sedan någon gång när Lill*n har kommit ut... Och killarna snackade bara om Cross dom...

Sen åkte vi hem och KASTADE oss i sängen för att klockan var mycket och vi var trötta allihoppa så därför kom inte bilderna på barnvagnen förrens idag trots att jag lovade =P

I dag så har jag varit hos barnmorskan igen.... magen var 24cm och växer! Ligger i underkant på tantens kurva fortfarande men ändå innom ramen så det är ju bra! Alla värdena var ok och inget att anmärka.. Hon kunde inte hitta hjärtljudet med trätratten så fick ta ultraljudet igen... Och då hörde man båten igen... Hjärtslagen slog så fint så! =)

Sen var det bara att åka raka vägen till jobbet då jag jobbade mooonsterpass idag 12.00-21.15! Jag o Frida som stängde i kväll det var kul för det hände typ ALDRIG längre!! Höll på att missa att stänga.. Haha  Men hem kom vi till slut i alla fall!! I morgon jobbar jag kväll igen och sedan är jag ledig på Söndag... skönt!

Nu ska jag kolla lita på V som Vendetta innan vi går och lägger oss!
 se vad söta hundarna kan vara när dom vill!!


Kommentarer
Postat av: Sus

Vagnen var jätte fin. Tänk när den lill* ligger i den också. Mysigt!

Ha en trevlig helg.

2008-11-15 @ 08:04:42
Postat av: tess

VAgnen är jättefin Annika!!! //Tess

2008-11-16 @ 14:45:29
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Frida

värst vad fin den var då :):)

2008-11-16 @ 22:27:06
URL: http://minimicro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0