100 days to go!!

Hello allihoppa, jaha nu har jag 100 dagar kvar till beräknad förlossning! HJÄLP! Det känns ju jätte kort dit! Hoppas att jag hinner lugna mig lite på vägen och att jag känner mig trygg när D dagen är här!

I går fyllde ju som sagt min "bästis" 25 år och det skulle vi fira! Så direktn efter att jag slutat jobbet så fick jag stressa hem byta om och så var det bara att pallra sig ner!! Hon fick en skål, en flaska vin och så hade jag gjort i ordning en korg till henne special made for only her! I den fanns allt sont som jag vet att hon gillar! Jag med min framförhållning hade ju glömmt att köpa någon present och när jag skulle ta mig ner på stan för att få tag på en så uptäckte jag ju att det är RÖD DAG idag (allså i går)!!! Så HJÄLP igen... Som tur var så kom jag på den briljanat ideen med korgen! Slig in den jättefint i sellofan så den blev så snygg har en bild på telefon men får lägga in den senare då vårat internet hemma fortfarande inte funkar! Men vilken dag som hälst nu hoppas jag!!!

Pratade med min kusin Virre i telefonen förut och Keo hade börjat att bädda!! Så nu blir det Puppisar vilken dag som helst! Gud så mysigt. Dom är så små och så söta! Inte första veckan kanske men sedan när dom växt  till sig lite och börjar busa runt!!! Tänker tillbaka på mina små godingar Chanti var nog den sötaste charmigaste valpen jag sett! Wilda var så jobbigt pipig (obs det är hon fortfaranda) men annars så var hon söt och go hon också!

I kväll får vi besök då blir det Tacos med Maria Marcus & lille Loah! Fast han får nog inte smaka riktigt än får växa till sig lite först! Det ska bli kul, prata av sig lite och få vara lite runt barn nu såhär innan så att man kan smyg öva lite! Nu är det dax att få något i magen skriver så fort jag kan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0