Underbart!

Gud vilket underbart väder det är ute! Blev överlycklig i morse när jag vaknade och fick se all fin vit snö och det fina vädret! Har precis varit ute och försökt att fota vovvarna när dom lekte i snön! Blev inte så bra kort men ändå, ska lägga in något senare.. Nu ska jag slänga på mig lite makeup och sedan bär det av på ärenden... Bla är hundmaten tvärslut så vi måste ta en tripp till djuraffären och handla ny mat till dogsen! Dom kan ju inte få svälta stackarna!!







Senare kanske C kommer hit o umgås lite.. Mycket trevligt då jag inte träffat henne ordentligt sedan i sommras!


I går när det snöade så mycket så var Poppe så duktig o skottade hela gården! Good work honey!! Se så duktig han är!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0