tiden bara rinner iväg!

Och så var det Söndag igen... I går så tog vi som sagt en tripp till djuraffären o köpte ny mat till dogsen! Efter det åkte vi förbi hos V, D och lillan för att säga hej! Blev lite skvaller o lite förlossningssnack (jag VILL INTE!!!) Fyyy vet inte vad jag ska göra med den tanken, vill ju att  den ska börja att kännas mindre läskig nu när man börjar närma sig  men det gör den inte! Det är väl för att man alltid har gått o tänkt sig det som den ultimata smärtan som man ska genomgå...

Sedan åkte vi hem o Poppe gick ut i garaget med B och grejja hoj! C  var förbi en sväng o hälsade på! Hon tyckte att jag blivit en tjockis! Haha o det har jag ju med då... Kul att se henne i alla fall! Hon skulle ut på statt i går o svänga den lurviga så hoppas att hon fick roligt!

Sedan blev det soffmys med chips ostbågar dip och poppcorn... Nyttigt värre! Poppe hade dessutom kvar godis från mega påsarna som vi köpte i Örebro så lite godis slanlk också ner! Inte konstigt att man rullar =) Vi kollade på Mamma mia som man har hört så mycket bra om, en jag ger inget toppp betyg. Visst filmen var inte dålig men den var inte någon hit heller tycker jag!!

I dag har jag försökt att få tag i snärti! Tänkte fråga om vi skulle ta några bilder i dag.. Men vädret ser HÄMSKT tråkigt ut, vi skulle ha passat på i går! Synd att det aldrig kan få vara. Slask o slusk är allt man får!

I dag är Poppe o grabbarna på Cross så jag har hela förmiddagen för mig själv! Mycket skönt faktiskt! Ska snart gå o sätta på mig något mer än morgonrocken hihi =P

Kommentarer
Postat av: Linda

ää oroa dej inte för förlossningen , finns hjälp att få ju =)

Jag gör ju om det bara 2 år senare och är inte det minsta nervös. Ont gör det, sjukt ont! Men smärtan försvinner direkt efteråt i princip och det är värt allt =)

2008-12-14 @ 19:52:57
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0