Sista dagen!

En hektisk dag, jag började dagen med att åka staden runt för att hitta en ljusslinga till morfar i Fördelsedags present. Han såg en som pappa hade lagt i en vas hemma och tyckte att det var fint. En vas hade han redan så jag tänkta att jag skulle köpa en ljusslinga åt honom så att han kunde göra ungefär samma sak! Han fyller på nyårsafton... Jag tänkte att jag skulle åka förbi med den innan vi åker i morgon. I alla fall... När jag precis var redo att ge upp så hittade jag en! Så det var ju bra! Snabba ryck hem o göra i ordning lasagne! Medans den stod i ugnen så passade jag på att gå upp o sminka mig o göra mig i ordning för min sista dag på jobbet. Nu sitter jag här o det e ca 3 timmar kvar tills jag slutar! Känns jättekonstigt!

Vissa saker kommer man att sakna & andra inte om man säger så! ♥

Sen blir det snabbt hem o packa väskan för i morgon bitti ska jag upp tidigt klockan 8 ska jag vara hos barnmorskan efter det åker vi hem till morfar o säger GRATTIS o sen drar vi till sälen så allt ska vara färdigt i kväll, packning städning och så vidare. Får inte glömma att be BM om min journal nu i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0