Ojoj!!!

Förlåt alla för att jag blivit slapp och kankse inte bloggar så ofta som jag gjort förut! I dag så är det Söndag o jag har jobbat! Var inte så mycket folk faktiskt som jag trodde att det skulle vara! När jag slutat så vilade jag o Pontus som också var trött efter Crossåkning på soffan en stund! Sedan jagade jag upp honom för att steka köttbullar =) Så himmla gott med hemmagjorda köttbullar!! Så vi har ätit köttbulle macka till kvällsmat! Sedan var J här o hälsade på också. Hon hade fått en ny doggi så vi tog en promenix med hundarna och skvallrade lite....

Nu jäser vi på soffan igen! Jag är fruktansvärt trött nu.. Känner värkligen det att jag gör rätt i att sluta jobba! Jag orkar inte längre =) Är så trött i hela kroppen... Så nu har jag gnällt lite också!

I går så jobbade jag också, jag o Poppe fick för oss att vi skulle försöka att lägga oss tidigt, så kvart i elva låg vi i sängen... Först så kom några snorungar förbi och sköt smällare o moral Pontus var tvungen att gå upp och titta så att ungdomarna inte vandaliserade något.. Stod i fönstret o muttrade att dom skjuter in mot våran tomt och att träffar dom någon bil så går jag ut! Haha tänkte jag nu vet jag hur Pontus kommer att bli när han blir pensionär, grin gubbe haha!! Sedan försökte vi att sova igen... Då började Wilda att skälla på GUD vet vad...  Pontus tyckte att det var något som tjöt men jag hörde inte något! Så Pontus tog ett varv till o kollade... Japp så försökte vi igen men lyckades att vakna igen på grund utav att pontus buttade på mig.... TYST jag vill SOVA!!! Haha japp en halvtimme senare så ringer Pontus telefon något skyddat nummer! Sen vid ett tiden lyckade vi somna... vaknade till och från hela tiden båda två! Ingen bra natt kan an säga! *suck*

Vovvarna är så söta ligger här i soffan o tuggar ben! synd bara att det blir ben slabb överallt... Japp nu har jag nog gnällt kvar! Nya lakan ska i sängen o sen ska det sovas skönt hela natten i natt! I morrn så ska jag köpa en jul klapp till brorsan lite snabbt sedan så jobb igen.... 

Var hos barnmorskan i Fredags och allt såg bra ut! Tänkte bara medela... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0