Nu är den här!

Våran soffa och fotpall! Nu står dom här på sin plats! Dom är jättefina, jag är värkligen jättenöjd! Bilder får komma sen när vi städat upp lite. =)  Nya hyllor har vi fått upp här också måste köpa en till bara så blir det super...

Inget mer strul nu, i fredags fick vi ju åka in till USÖ och göra en undersökning då jag fick en blödning och jag blev skit rädd! I går (måndag) så var vi på ultraljud här på Karlskoga lasarette. Doktorn sa samma som han i Örebro att det var ingen fara med moderkakan... Men bebisen ligger sätes och det är ju ingen fara en så länge, men om den inte vänt på sig innan V36 så försöker dom först att vända på barnet. Annars är vi tillbaka där igen, vid det där kejsarsnittet.... Så snälla lilla skruttunge i magen vänd på dig nu så att mamma och pappa slipper mera problem!

I går fyllde min kusin 26ÅR!! GRATTIS säger vi till henne!

I morgon jobbar jag 15.00-21.15 ska försöka att röja lite här hemma o få lite ordning då jag håller på att bli tokig så som det ser ut nu! Saker ÖVERALLT vet inte vart jag ska börja! Vill bara att det ska vara fiiiiiiin *suck*

Nu blir det lite TV tittande och mys i nya soffan för hela familjen! Får väl hjälpa hjärtat med engelskan då han ligger o läser instruktionsbok till sin nya älskling (crossen) och engelskan är väl tyvärr inte hjärtats bästa sida (sorry honey) men så är det. Han ska dubba sitt framdäck till crossen i morgon o måste kolla upp hur man gör.. =P

Vill bara säga att jag är stolt över dig hjärtis att du försöker och att du inte ger upp. Att du är du och att allt kommer att ordna sig snart ÄLSKAR DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0