Lördag!

Hejsan i dag har vi inte gjort mycket inte.. vaknade sent och jag satte på mig morgonrocken och satte mig franmför TV:n tillsammans med resten av familjen! Mös ordentligt tills B ringde till Pontus o sa att han o G skulle gomma... Då var jag tvungen att gå o klä på mig (klockan var då 13.15! Gud så sur jag blev då det är såååå skönt att skrutta runt i den där morgonrocken nu för tiden!! Haha började jobba 14.30 så hade väl ändå varit tvungen att ta tag i den biten!

Måste bara säga SKÄMS på dig B!!! Och M med för den delen!! Hörde om era bravader i kväll! Hummmz nu är det dax för en skärpning grabbar! Ni som vet vad jag pratar om håller säkert med!! Glad att jag inte var med... =/  I morgon hamnar filmen på youtube! Moahaha

I dag var det kvälls skiftet med Dolly och det var skönt att jobba med henne faktiskt! Puss på dig gumman

Nu ska jag mysa lite framför TV:n ska iväg o hämta svärföreldrarna i kväll sen så det blir väl en sen kväll... =/ Ska öppna i morgon så får hoppas att jag kommer upp! Hejdå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0