Lördag...

Hopp i dag är det lördag igen och jag jobbar näst sista dagen i dag! Känns lite konstigt att man bara ska jobba 2 dagar till! I morgon är jag ledig, och på måndag är sista dagen. På tisdag ska vi till barnmorskan igen (känns som man är där hela tiden..) klockan 8.00 och sedan bär det av upp till sälen där vi tänkt att fira Nyår så då kommer jag inte att blogga på några dagar! Får inte glömma att fråga barnmorskan efter min journal i fall att det skulle hända något där uppe. Poppe ska åka skidor men jag får väl hålla mig efter backen om jag orkar så kanske jag tar en kort tur i spåret i stället! Är inte värt risken om man ramlar!

I dag så ska Poppe o grabbarna iväg o åka Cross igen... Dom har hyrt inomhushallen i kväll så det e lite synd att man jobbar hade kanske varit kul att följa med o titta på!

Ska stänga med Maria i dag kul kul att hon e hemma o gästjobbar!

Hundarna ska vara i DFS i kväll så jag får åka o hämta dom när jag slutar sen. Tja annars händer inte mycket på Västrarävåsgatan vi tittar mest på TV o myser i soffan! Många sena kvällar blir det!

PS. Kan ni fatta att det bara är 45 dagar kvar till BF!!! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0