Jul igen!

Japp så nu var Julafton avkladad men vi är inte färdiga ännu! I dag ska vi fira Jul igen!

I går så började vi dagen hemma hos Camilla & Lena, jag och Pontus var bjudna på julfrukost! Ganska mysigt faktiskt att åka dit på morgonen och umgås lite. Vi åt gröt o skink macka o lite till, sedan bar det av hem för att hämta hundar o alla klappar snabbt in i bilen igen o hetsa ner till Degerfors där pontus promt skulle äta lite till då Irene gjort lutfisk! Så då blev det mer äta! (Jag åt dock inget då jag inte gillar fisk..) Snabba ryck igen för klockan två skulle vi vara hemma hos min mamma och pappa och äta igen... Farmor och morfar var hemma hos oss och firade också. Gud så vimsig hon blivit farmor, stackars! Lite jobbigt när hon glömmer bort saker hela tiden och att hon inte hör något längre. Frågar hela tiden vart farfar är... Sedan var det julklapps öppning! Blev inte så många klappar i år men det behövs ju inte heller! Vi var förbi kyrkogården och tände ett ljus på farfars grav också. Det var jättefint där med alla ljus som lös!


I dag så firar vi med Pontus släkt då hans bror kommer hem från Norge i dag så får uppdatera mera om det senare sen eller i morgon!

I dag mår jag inte riktigt hundra då bebis har haft full rulle i natt! Hoppas på att den har vänt sig i natt för jag har haft lite ont i magen och mått illa och man kan ju tydligen bli lite illamående... Hoppas hoppas!

GOD JUL igen då allihoppa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0