Jobbig dag..

Började dagen med att åka till barnmorskan och efter övervägande med aktuell jourläkare så blev vi inskickade till Örebro. Dom sa att vi skulle packa en väska och att vara berädda på att i värsta fall så plockar dom ut barnet... Men när vi kom in till Örebro så var det "falsk alarm" Blödningen var inte från moderkakan vad läkaren kunde se i alla fall och moderkakan har växt med bra så den är inget problem längre, så behöver inte oroa mig för den i alla fall. Och inte för att behöva planera något kejsarsnitt heller! Man ska aldrig säga aldrig men känns lite bättre nu i alla fall. Vi var verkligen inte redo mentalt för att bli föreldrar i dag, skit läskigt att sitta i bilen på väg in o inte veta vad som ska hända! Skönt att lill*n bestämde sig för att stanna kvar en stund till i mammas mage! Nu får vi bara hoppas att blödningen avtar då jag fortfarande är orolig för att det ska vara något då den ändå ökat varje dag o inte minskat! Jaja det är mycket skönt att vara hemma i alla fall!! Ska jobba i morgon har jag bestämt mig för så hoppas att det går bra!

Annars så har vi bara legat på soffan o tagit igen oss i dag! Poppe har haft feber i går o idag och jag blev helt slut efter att chocken släppt och att man varit rädd o gråtit en skvätt så det har varit skönt att bara få vara hemma o mysa med hundarna i soffan! Nu så ska vi mysa vidare och ta hand om varandra så hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0