Jobbdax!

Japp så var det dax igen! Nu så ska jag ta o åka till jobbet! Ingen mega insats direkt 18.00-21.15 så är ju snart gjort! Dessutom så är Ju Maria hemma o gästjobbar!! Så det ska faktiskt bli kul o få se henne lite igen!!!!

Poppe e o tränar nu så att han blir stor o stark bra bra gubben!! =) Sedan har jag lovar att komma ihåg gröt och frimärken så ska försöka att inte glömma!!

I går så blev det TV för hela slanten! Kollade på två avsnitt av oskyldigt dömd innan efterlyst, sedan blev det efterlyst, följt av insider och sedan sträck kollade vi klart på oskyldigt dömd... så klockan var två igen när vi kom i säng...

I dag har inte hänt mycket måste jag säga både jag o Pontus har gått runt som två zombis sköööönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0