Inte igen...


I dag så kom blödningarna tillbaka! Ringde till förlossningen och fick prata med en barnmorska , men det är ingen fara säger dom så så länge det inte blöder mer eller att jag får värkar så är det bara att låta det vara... Skönt att veta det!!

Måste rätta ett fel då detta var VÄLDIGT VIKTIGT!! Pontus läste inte i instruktionsboken för att han skulle dubba däck utan för att han skulle göra något med framgaffeln... Han framstod ju som en idiot sa han... Så nu är det konstaterat och jag ber om ursäkt hjärti ♥

Vi var inne i K-hamn i dag på Mio och tittade på hylla... Vi hittade en men köpte den inte då den inte riktigt var vad vi tänkt oss.... Så vi får leta vidare! Sedan tog vi ett varv på ICA MAXI innan vi åkte hem, fick lite handlat men inte mycket!

I kväll kom J på besök... så vi fikade lite snackade en massa skit o glodde lite på TV... Passade på att öva med vovvarna lite och fota här är resultatet från det...



kan visst stå fint =P

Jenny ställer Chanti



står fint...Jenny ställer Wilda

Jenny ställer Wilda!






Kan stå om jag vill sa Wilda...

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad tråkigt att du får blödningar!! Hoppas det blir bättre snart så du slipper oroa dej även om det är ofaligt! Men du har ju inte så lång tid kvar nu, inte jag heller =)

2008-12-12 @ 15:56:52
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: tess

Hej hppas ni mår bra allihopa.



Jag läser att du haft blödningar. Det hade ja både med Albin å August å de va så jobbigt. Fick åka in varje gång så det inte va nå fel till BB å göra undersökning. Kändes som man va stamkund där till slut. Potus va hemma å såg efter de andra många gånger när vi fick fara iväg. Man blir rädd... men det var inget farligt för min del men ja fick ta de lugnt å vila.



Hoppas ni får en bra helg //Tess

2008-12-12 @ 17:44:45
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0