I morgon blir det Örebro!!!

Då åker jag och mitt lilla hjärta♥ in till Örebro o köper en ny telefon till mig hittade ingen här hemma.. Funderar på någon utav dessa.. Vad tycks?

 


Vill inte köpa en jättedyr men fortfarande inte köpa en som jag tröttnar på för fort häller, så det här blir nog bra! Tänker inte köpa en telefon för fem eller sex tusen... Nej något i den här stilen får duga! Japp japp... Ska passa på när vi är i Örebro o titta på uppladdningsbara batterier och en laddare till dem som jag kan ha till min nya kamera! Wiiii Och på tal om nya saker så kommer nog våran nya soffa snart Wiiiii igen kommer att bli så fint här inne och sååååå skönt när den äntligen är här och på plats. Det är ju så jobbigt när man måste gå o vänta o vänta! Gillar inte det. Men den skulle komma runt den 8:onde så jag hoppas på att den är här om en V. Nu!

Nu ska jag gå in på SKK:s sida och anmäla bustrollet Wilda till hundutställning.  Det är en här i Örbro så jag gör en Chansning då den ligger farligt nära vårat beräknade förlossningsdatum... Utställningen är den 8:onde och bf är den 9:onde... Men det går nog bra man brukar ju gå över tiden med den första! Så nu blir det träning av.. Stackars förvirrade Wilda hon kommer inte ihåg någonting av det vi tränat tidigare... *suck* så det e bara att börja om från början igen... Inte för att vi hade tränat så mycket så att hon hade så mycket att glömma, men i alla fall... Och om vi ska åka runt i sommar och ställa ut henne lär jag ju träna lite så att vi inte blir utskrattade...=)

Har börjat att läsa boken som jag fick utav V&D den värkar bra men har inte kommit så långt än, boken är på engelska o då jag läser ganska långsamt i vanliga fall så får vi väl se när jag läst ut den... Om inte annat så får jag väl låna ljudboken som V hade beställt i stället!

Jaja det var nog allt för nu... Eller nej vill bara säga att jag ÄLSKAR DIG PONTUS!!! I går så hade han varit så gullig o ställt sig o gjort hemmagjorda köttbullar till mig... Så han åkte o hämtade mig fån jobbet sen var det bara att sätta sig o äta o titta på Prison break helt perfekt! Och i dag så har han städat o fixat här hemma tagit hand om tvätt o grejer ILOVE IT!!!! Keep it up honey!! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

jcg stod i valet o kvalet att anmäla till en utställning i Västerås när jag var gravid. Den var nån dag innan BF men Tyra kom ju 4 dar före så det var tur att jag aldrig anmälde=)

Jättefin telefon. En arbetskamrat har den. Vad heter den? ha de gött!

(Ps: jag såg inte skymten av skaldjur på buffén)

2008-12-03 @ 01:15:10
Postat av: Camilla



Jag har w595 , den vita och den funkar jätte bra!

Den andra rosa har jag bara hört dålig kritik om , Knapparna på telefonen ska spricka väldigt lätt!



Lycka till med mobilköpte!



Kram Camilla

2008-12-03 @ 12:19:08
URL: http://miillaann.blogg.se/
Postat av: tess

Jag har en utmaning till dig. En utmaning där det krävs lite engagemang, inte mycket men lite :-)



Jag vill gärna att du är med i den långa länkkjedjan till Lucia som nu startas. Samtidigt ger vi som är med minst 20 kr till barncancerfonden samt får en massa länkar till vår egen blogg. Kolla och kopiera det som finns på följande länk. (Du skall sedan sprida till ytterligare minst en bloggare).



http://enbart.blogg.se/2008/december/utkast-adam.html



Tack för att du bekämpar cancern och nynazismen :-)

2008-12-03 @ 12:32:06
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Linda

tycker den rosa var finast =)

2008-12-03 @ 13:06:12
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Carro

Den första rosa som du har lagt in (telefonen) har jag haft en likadan och den suger, knappsatsen spricker och knappar sluta fungera och mjukvaran i telefonen hänger sig rätt ofta, och de är ett standard fel på telefonen, bara tänkte om du ville veta. för den är inte alls bra på de viset ! ;D

2008-12-03 @ 14:28:17
URL: http://cawoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0