Grötkväll!

I går så hade vi grötkväll på Kronhallen med julklapps byte och uppdateringar av vad som kommer att hända på stora butiken, fick se hur det är meningen att den butiken skall se ut och jag tror att det kommer att bli jättebra!

Räknade ut i går att nu har jag bara 8 arbetsdagar kvar sedan står det F-ledig på scheat! HJÄLP vad vuxet o läskigt det så ut när man såg det o kunde läsa det själv... Men det ska bli skönt att få gå hem o varva ner lite också! Havandeskaps penningen gick inte genom o det var ju synd men det ordnar sig ändå!

I dag ska jag ta svängen förbi försäkringskassan o kolla upp om bostadsbidrag, och hur jag kommer igång med mammaledigheten sen! Efter det blir det besök hem till M,M & L =) Ska bli kul o se hur stor den lilla blivit!!!

Ska försöka att skriva i kväll igen men det blir väl TV maraton Pontus har laddat hem alla avsnittena av oskyldigt dömd (serien med Persbrant) och vi tittade på 6 avsnitt i går kväll så klockan var 2 när vi kom i säng! Då fick jag tvinga i säng Pontus för han ville minsann se mera! Så jag antar att vi kollar på de resterande 6 avsnittena i kväll!

Ringde i från kronhallen o undrade o jag kunde jobba i orgon 18.00-21.15... Åka dit o stänga bara så det sa jag att det kan jag väl göra! Maria Mejsjö o jag som jobbar så det ska bli KUL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0