grejjat!

Hejsan hoppsan, i dag har jag plockat o donat här hemma innan jobbet. Har bland annat skruvat ihop byrån som jag målade (för typ hundra år  sedan) till bebis rummer... Bättre sent än aldrig eller hur! Nu ska jag bara se om jag kan klura fram hur jag ska fixa till det där uppe i barnkammaren! Vet inte riktigt hur jag ska möblera. Jag tycker att det är så skönt att få det lite städat hemma, men är inte färdig ännu! Ska fortsätta i morgon tänkte jag är LEDIG i morgon tro det eller ej! Sedan så jobbar jag fredag kväll och är ledig hela helgen VÄRSTA LYXEN! Ska inte klaga för jag har faktiskt inte jobbat så mycket som jag brukar nu senaste tiden men det är nog bara bra! Man ska inte vara för girig trots att man vill ibland. Måste tänka på mig själv o magen, vi behöver att vila. Så snart är det bara 2 veckor kvar att jobba! Jag har börjat nedräkning... I går så var det 8V kvar till BF... Gud så tiden springer iväg tänk att det bara är två ynka månader +/- eventuell övertid =/

Jag är så sugen på nya tapeter till vardagsrummet nu när den nya soffan har landat. Ser inte alls lika bra ut med de gammla tapeterna längre! Med de gammla sofforna så funkade väl tapeterna men jag ska inte säga att jag älskade dom. Ville ju ha upp nya hela tiden! Men nu så blir det helt fel med det maskulina från sofforna och de varma tapeterna! Men men får vänta en liten stund till eftersom jag känner mig något fattig just nu!

I morgon tänkte jag försöka att hälsa på lite vänner också... Kanske ta en tripp till F o hennes lille på dagen. Och så kanske J skulle komma hit på kvällen o hälsa på när hennes söner hade somnat skulle vara kul då vi inte ses så ofta =)
En tripp till K-hamn ska vi försöka att klämma in för ett besök på Mio!
Nej nu blir det lite mera TV innan vi tar kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0