ensam...

När jag slutade jobba i kväll så åkte jag direkt till Degerfors för att hämta hem doggisarna, åkte förbi o köpte med mig en kebab rulle hem då Pontus skulle äta med grabbarna på väg hem från Crossen! Så nu sitter jag här i min ensamhet o tittar på sagan om ringen. Ganska så skönt faktiskt med tanke på allt folk man träffar hela dagarna när man jobbar! Skönt när hundarna ligger här tysta o snälla o tuggar på ett varsit ben! Ville bara uppdatera lite snabbt under pausen =)



Så det var inget dåligt ensam utan ett skönt!!!♥


Vill också gratta Linda & Magnus till eran efterlängtade dotter =)

Kommentarer
Postat av: Linda

å tack tack =)

Snart är det er tur!! Hoppas ni har det bra i sälen!

2009-01-03 @ 10:32:59
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0