Dålig dag...

I dag vaknade jag upp med dåligt humör! Allt känns skit och så ska jag snart åka o jobba! Ligger grejjer överallt och jag orkar inte gå o plocka hela tiden känns som att jag inte gör något annat än att städa.... Ärligt talat har killar något sorts inprogramerat filter i sina ögon som sollar bort oreda? Bara undrar eller så skiter dom helt enkelt i det... Visst Poppe var jätteduktig i går o fixade i källaren, men bara för det så kan man faktiskt plocka ner det som stod i köket i diskmaskinen o göra rent slasken... Det tar ju typ bara 5min... Nej i stället så står det så snällt kvar där på bänken och väntar på mig när jag kommer hem klockan typ halv elva...

Det var inte kallabalik på jobbet i går som jag trodde att det skulle vara! Men däremot så blev det en väldigt LÅÅÅÅÅNG dag! Kändes som att den aldrig skulle ta slut... Missa Prison Break hade vi gort också om älsklingen inte hade varit så duktig att han laddat hem det avsnittet så att vi ändå kunde kolla =) Tack hjärtat det var gulligt! ♥

Så i dag är det alltså dan före dopparedagen! I morgon blir det att ränna runt vill jag lova! Måste slå in alla julklapparna i kväll också för det har jag ju inte gjort ännu! Men alla är köpta i alla fall så det känns ju bra!

Camilla's mamma har bjudit oss på Julfrukost nu för andra året i rad så där börjar morgondagen i alla fall... Måste ringa o kolla upp vilken tid vi sagt tror det var klockan nio! Kläder för morgondagen är väl också bäst att ta tag i i dag kanske! Blir lite stressigt i morgon ändå kan jag tro! Det e ju inte det lättaste nu med magen i vädret o allt!

Hoppas nu att papprena kommer från försäkringskassan i dag för annars lir jag mer sur än jag redan är! Hon tanten jag pratade med skulle ha skickat dom förra veckan men har inte sett till några än! Annars så skickar jag ner Pontus så får han kolla om do kanske kan skriva ut dom åt mig. Annars blir det fattigt värre om jag inte får ut några pengar alls!!!!

Vetrinären har jag inte ringt heller Wilda ska ha sin ett års spruta! Måste ordna det! Lite dum tid du fyller vovvi! Det e ju så mycket annat som man ska hålla koll på nu i December! Funderar på om jag ska dra ut på Wildas lite o ta den i Januari om det går så att dom ligger samtidigt Chanti o Wilda! Blir ju minst krongel så.. Man kanske ska passa på o ge henne rabies spruta på en gång så att hon fått det me om man skulle vilja åka på någon utställning utomlands =)

Nu ska jag ta o göra mig redo för jobet igen.....

Kommentarer
Postat av: Sara,Eddi & Loke

Hallo!!

Jag kör samtidigt på mina hundar. Eddi är född i Maj och Loke i April men vi brukar ta sprutan i April varje år så båda tar den då.

Hoppas att ni får en jättebra jul o nyår. Börjar känna mig krasslig så det suger. Tredje gången jag är förkyld på kort tid isf..

Ha de gött!

2008-12-23 @ 15:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0